Reor87

LOGO REOR87 DESIGN 500x500 STUDIO

Všeobecné obchodní podmínky 

I. ZÁKLADNÍ ÚDAJE

Prodávající: JANKOSDK s.r.o.

Sídlo: Revoluční 1403/28, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha

E-mail: jankosdk@jankosdk.cz

IČO 08374317, DIČ CZ08374317, plátce DPH

Dále jen „prodávající“

Tyto Obchodní podmínky se řídí platnými právními předpisy, zejména zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále též jen „NOZ“) a v případech, kdy je Kupujícím spotřebitel, je to i zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

II. Pojmy

  1. KUPUJÍCÍ. Kupující je ten, kdo prostřednictvím tohoto webu, nebo jakýmkoliv distančním způsobem uzavře s námi jako Prodávajícím Kupní smlouvu, nákupem některého z produktů/služeb.
  2. SMLOUVA UZAVŘENÁ DISTANČNÍM ZPŮSOBEM. Je to taková Kupní smlouva, která je uzavřena prostřednictvím PROSTŘEDKŮ KOMUNIKACE NA DÁLKU, tj. je uzavřena, aniž by se Prodávající a Kupující museli osobně potkat, protože ji uzavírají přes webové rozhraní nebo prostřednictvím mailové komunikace, telefonicky nebo s využitím obdobných komunikačních prostředků. Náklady spojené s použitím prostředků komunikace na dálku (zejména náklady na internetové připojení a telefonní hovory) si hradíte sami a neliší se od běžné sazby účtované vaším operátorem, resp. poskytovatelem internetového připojení. Učiněním objednávky výslovně souhlasíte s použitím prostředků komunikace na dálku.
  3. ROZHODNÉ PRÁVNÍ PŘEDPISY.Jsou to platné právní předpisy, kterými se řídí vztah mezi Kupujícím a Prodávajícím. Jde zejména o zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále též jen „NOZ“) a v případech, kdy je Kupujícím spotřebitel, je to i zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

III. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

  1. Kupující objednává produkty přes webové rozhraní, nebo jakýmkoliv distančním způsobem.
  2. Objednání produktů– Pro objednání produktů lze použít webové rozhraní, nebo jiný distanční způsob.

O obdržení objednávky vás budeme informovat mailem zaslaným na vaši elektronickou adresu, kterou jste zadali při objednání. Není-li v potvrzení objednávky uvedeno, že objednávku přijímám, zašlu vám informaci o přijetí objednávky v následném mailu. Do okamžiku, než je vám doručeno potvrzení o přijetí vaší objednávky, je možné telefonicky nebo mailem (na adresu uvedenou v čl. II. VOP) objednávku zrušit. Doručením potvrzení o přijetí objednávky na vaši elektronickou adresu uvedenou v objednávce je Kupní smlouva uzavřena.

V pochybnostech vás můžeme kontaktovat za účelem ověření pravosti objednávky a nepodaří-li se pravost objednávky ověřit, má se zato, že objednávka vůbec nebyla podána a takovou objednávkou se nadále nezabývám.

  1. Kupní smlouva se uzavírá v českém jazyce. Smlouva se uzavírá v elektronické podobě, tvoří ji vaše objednávka, její přijetí z mé strany a tyto VOP.

 

IV. Cena produktů a platba

  1. Cena produktů – Cena může být určena na základě rámcové smlouvy, nebo dohodou společnosti a zákazníka za základě cenové nabídky. Cena nezahrnuje náklady na balení zboží, náklady na korekturu grafických podkladů dodaných kupujícím a náklady na přepravu zboží. K ceně se připočítává daň z přidané hodnoty ve výši stanovené právními předpisy ke dni uskutečnitelného zdanitelného plnění.
  2. Pokud by došlo ke zjevné chybě při uvedení ceny (tím je myšlen především překlep, chyba při zadávání ceny) nebo obdobné chybě v procesu uzavírání Kupní smlouvy, pak nejsme povinni vám za takovou zjevně chybnou cenu produkt/službu dodat, a to ani v případě, že došlo k  potvrzení a přijetí objednávky. V případě, že by již došlo z vaší strany i k úhradě této zjevně chybné ceny, jsme oprávněni od Kupní smlouvy odstoupit. Dojde-li ke změně kupní ceny v době mezi odesláním vaší objednávky a jejím potvrzením z naší strany, platí kupní cena platná v okamžiku odeslání objednávky, nedojde-li mezi námi k jiné výslovné dohodě.
  3. Není-li mezi námi výslovně ujednáno jinak, jsme povinni vám produkty dodat až po úplném zaplacení sjednané kupní ceny.
  4. Způsob platby – Bezhotovostně bankovním převodem na účet (platba trvá většinou 1 – 2 pracovní dny): pokyny k platbě, v podobě faktury, obdržíte v mailu potvrzujícím přijetí objednávky.
  5. Případné další způsoby platby budou uvedeny na webovém rozhraní nebo mohou být mezi námi výslovně dohodnuty. Kupní cena se hradí v korunách českých.
  6. Splatnost kupní ceny

V případě bezhotovostního převodu je kupní cena splatná do 7 dnů od potvrzení přijetí objednávky. Datum splatnosti je uvedené v pokynech k platbě, ve faktuře. Kupní cena je zaplacena v okamžiku, kdy je příslušná částka připsána na můj bankovní účet.

O přijetí platby vám přijde oznámení o přijaté platbě, který obdržíte do 3 pracovních dnů od přijetí platby.

Ustanovení § 2119 odst. 1 NOZ se nepoužije.

V. Dodací podmínky

  1. Způsob dodání– Při objednání grafických/webových prací budou dodány po zaplacení kupní ceny na e-mail jako příloha e-mailové zprávy nebo zasláním odkazu, na kterém je obsah možno stáhnout či otevřít. Při koupi služby vám bude služba poskytnuta po uhrazení její částky na základě osobní domluvy prostřednictvím vzájemné e-mailové komunikace nebo jiným distančním způsobem.
  2. Dodací lhůtaje obsažena v cenové nabídce nebo kupujícímu sdělena jiným distančním způsobem.
  1. Dodací lhůta se považuje za dodrženou pokud:
    1. pokud v této lhůtě je zboží připraveno k vyzvednutí zákazníkem na provozovně a zákazník je o této skutečnosti vyrozuměn
    2. je zboží předáno zákazníkovi na místě určené zákazníkem nebo zboží nemůže být zákazníkovi na takovém místě předáno pro nedostatek součinnosti zákazníka, je-li doprava prováděna společností
    3. je zboží předáno k přepravě, je-li doprava zajišťována přepravní službou.
  2. Společnost přestává být vázána povinností dodržet dodací lhůtu (splnit zakázku v dodací lhůtě) v těchto případech:
    1. Zákazník neuhradí ve stanovené lhůtě zálohovou fakturu
    2. Zákazník se nevyjádří ke korektuře do předem domluveného termínu
    3. Zákazník nedodal podklady potřebné k realizaci zakázky ve stanovené lhůtě
    4. Zákazník neposkytl společnosti jinou součinnost nezbytnou ke splnění její povinnosti
    5. Zákazník je v prodlením se zaplacením jakéhokoliv peněžitého závazku vůči společnosti
    6. Nastane okolnost vylučující odpovědnost ve smyslu § 2913 odst. 2 občanského zákoníku
    7. Na trhu není zboží nezbytné ke splnění zakázky či objednávky
    8. V jiných případech stanovených těmito Podmínkami, přičemž nová dodací lhůta začne běžet po odpadnutí příslušné překážky

VI. Údaje o funkčnosti digitálního obsahu a jeho součinnosti s hardwarem a softwarem a ochrana autorských práv

  1. Digitální obsah zasíláme pouze vám, jako Kupujícímu, na vaši elektronickou adresu, případně zpřístupněním adresy webové stránky, kde je obsah umístěn. Digitální obsah vyžaduje k plné funkčnosti, abyste měli k dispozici hardwarové a softwarové vybavení umožňující otevřít a pracovat s dokumenty v dodaném digitálním formátu.
  2. Produkty jsou vytvořeny s využitím našich znalostí a zkušeností. Jedná se o návody a doporučení a záleží jen na vás, jak je v praxi použijete a jakou péči a úsilí budete věnovat uvádění těchto informací do praxe. Proto nemůžeme odpovídat za to, jakých konkrétních výsledků na základě produktů sami dosáhnete. Produkty nenahrazují osobní konzultaci. Digitální obsah je chráněn autorským právem a není možné jej bez našeho předchozího výslovného písemného souhlasu dále šířit nebo umožnit jeho užití dalším osobám. Porušení autorských práv je postižitelné nejen podle autorského zákona, ale může jít i o trestný čin.
  3. Dodavatel nezodpovídá za technologické odchylky vzniklé různým způsobem zobrazení na monitoru a tiskovou technologií(barvy na tištěných materiálech neodpovídají barvám na monitoru). V případě požadavku na barevnou shodu tištěných materiálů s vaší představou, je nutné si před začátkem výroby vyžádat tisk a zaslání náhledu k fyzickému odsouhlasení (žádost je nutno vždy zaslat e-mailem). O ceně za tisk náhledu k fyzickému odsouhlasení je zákazník vždy informován předem a musí být z jeho strany vždy odsouhlasena.
    Pokud tištěný náhled k fyzické korektuře není zákazníkem výslovně požadován, je považováno za to, že zákazník souhlasí s tím, že jakékoliv jiné nedostatky než obsahový nesoulad s odsouhlasenou korekturou provedenou e-mailem není oprávněn reklamovat.
  4. Data dodaná zákazníkem jsou zkontrolována, popř. upravena a zákazníkovi je zaslána korektura ke schválení. O ceně za případné grafické práce je zákazník informován předem a cena musí být opět z jeho strany odsouhlasena.

VII. Odstoupení od kupní smlouvy

  1. Ze zákona může spotřebitel od smlouvy uzavřené distančním způsobem zpravidla odstoupit bez udání důvodů ve 14 denní lhůtě od uzavření kupní smlouvy.
  2. Odstoupení od kupní smlouvy se netýká poskytování služeb (například konzultací a vylepšení webu) od okamžiku jejich splnění, jejich objednáním a uhrazením dáváte výslovný souhlas k jejich splnění. Tím pozbýváte nároku na možnost odstoupení od smlouvy.
  3. Jako Kupující můžete od Kupní smlouvy odstoupit i v dalších případech stanovených zákonem nebo Kupní smlouvou a VOP, zejména v případě vadného plnění (článek VIII. VOP). Jako Prodávající jsme oprávněni od Kupní smlouvy odstoupit v případě podstatného porušení vašich povinností z Kupní smlouvy, zejména v případě, kdy by došlo k porušení autorských práv a v dalších případech stanovených zákonem. Pokud by ze strany Kupujícího nedošlo k úhradě kupní ceny ani ve lhůtě 10 dní po splatnosti, Kupní smlouva se uplynutím této lhůty ruší.
  4. V případě neposkytnutí potřebných informací k plnění služeb kupujícím jsme taktéž oprávněni odstoupit od kupní smlouvy.

VIII. Záruka, práva z vadného plnění, reklamační řád

  1. Práva vznikající z vadného plnění se řídí platnými právními předpisy, zejména ustanoveními § 2099 až 2112 a § 2165 až 2174 NOZ.
  2. Práva ze záruky se řídí zejména ustanoveními § 2113 až 2117 a § 2161 až 2164 NOZ.
  3. Práva z vadného plnění vám nenáleží, pokud byste před převzetím produktu věděli, že produkt má vadu, anebo byste vadu sami způsobili. Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se nevztahují na vady způsobené nesprávným užíváním nebo uložením produktu.
  4. Pokud vám nebyl produkt (či plnění služeb) dodán v dodací lhůtě, prosím, zkontrolujte nejprve složky „hromadná pošta“ nebo spam. Pokud ani tam produkt nenaleznete, uplatněte reklamaci dle následujícího odstavce.
  5. Reklamaci u nás uplatněte bez zbytečného odkladu po zjištění vad. Reklamaci můžete uplatnit mailem na elektronickou adresu reor87@jankosdk.cz.Uvítáme, pokud k reklamaci přiložíte i fakturu či jiný doklad o koupi, popis reklamované závady a návrh řešení reklamace. Reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů, pokud se výslovně nedohodneme jinak. V případě poskytování služeb je dodací lhůta závislá na následné komunikaci a dohodě na vhodném termínu s kupujícím. V případě konzultací se má za vyřízení objednávky proběhlá konzultace v plné časové míře. V případě ostatních služeb se má vzato, že byla služba vyřízena a předána v podobě akceptace kupujícím, typicky e-mailem potvrzujícím splnění úkonu.

IX. Ochrana osobních údajů

  1. Společnost se při své obchodní činnosti řídí zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů. Veškerá data poskytnutá zákazníkem jsou uchována a chráněna před zneužitím a nebudou poskytnuta třetím subjektům k dalšímu využití. Data zákazníka mohou být využita pouze společností pro účely statistického zpracování a komunikace se zákazníkem.
  2. Zákazník má právo kdykoli odvolat svůj souhlas se zpracováním osobních údajů, a to písemným prohlášením doručeným společnosti. Zákazník má dále právo písemně požádat společnost o informace o zpracování svých osobních údajů obsahující (i) účel zpracování osobních údajů; (ii) vymezení osobních údajů, které jsou či byly předmětem zpracování společně s uvedením jejich zdroje; a (iii) údaje o příjemcích těchto informací.

X. Závěrečná ustanovení

  1. Kupní smlouva je uzavírána na dobu určitou, do doby splnění povinností Prodávajícího a Kupujícího ze smlouvy vyplývající.
  2. Ochrana osobních údajů je řešena samostatným dokumentem, který naleznete na webovém rozhraní.
  3. Vezměte prosím na vědomí, že jsme oprávněni tyto VOP jednostranně měnit, pro Kupujícího však vždy platí text obchodních podmínek účinný v okamžiku odeslání objednávky.
  4. Tyto VOP jsou účinné od 1.12.2022
  5. Dodavatel si vyhrazuje právo změny všeobecných obchodních podmínek bez předchozího upozornění.